נושא: קבל- תאריך: 3/4/2010 11:01:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
באתר של מרזוקי אין בולם כמו שציינת אבל הנה הבולמים שלהם לשנת 2005: http://www.marzocchi.com/Template/listProdotti.asp?LN=UK&idC=1628&IdFolder=113&idMY=8357
הנה גם של 2004 אולי שם http://www.marzocchi.com/Template/listProdotti.asp?LN=UK&idC=1628&IdFolder=113&idMY=2456
והנה קובץ PDF שמצאתי על בולמים אחוריים של פוקס לשנת 2005: http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/05_RearShox_en.pdf תקרא בעמוד 7 באזהרות אומרים לא לחרוג מ-300 PSI מקסימום. אולי גם עמודים 12-13 יעניינו אותך. חוץ מזה יש שם מידע דיי מעניין על האחזקה וטיפול של הבולמים.
תהנה :rolleyes:
|