הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2010 12:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שכחתי - לכפתור של הריבאונד צריך אלן קטן
נושא: שכחתי - לכפתור של הריבאונד צריך אלן קטן תאריך: 3/5/2010 12:51:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לא זוכר אם זה 2 או 3.
אבל כאמור, אם יש לך סט אתה מסודר.


חזרה לפורום