טקסט הודעת פורום
3/5/2010 12:51:00 AM
איתן ברמן
שכחתי - לכפתור של הריבאונד צריך אלן קטן
נושא:
שכחתי - לכפתור של הריבאונד צריך אלן קטן
תאריך:
3/5/2010 12:51:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
לא זוכר אם זה 2 או 3.
אבל כאמור, אם יש לך סט אתה מסודר.
חזרה לפורום