הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2010 8:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארז שיראון עם תוכן  שאלה לגבי סינגל הרומני
נושא: שאלה לגבי סינגל הרומני תאריך: 3/5/2010 8:26:00 AM
מחבר/ת: ארז שיראון

האם הסינגל באופן כללי מעגלי, כלומר יש אפשרות לרכב חזרה?
אם כן מה האורך של כל המסלול?

ודבר אחרון, האם בקפיצות ובדרופים יש גם צ´יקן ליין?

תודה




חזרה לפורום