טקסט הודעת פורום
| 3/5/2010 8:26:00 AM |
|
נושא: שאלה לגבי סינגל הרומני תאריך: 3/5/2010 8:26:00 AM
מחבר/ת: ארז שיראון
האם הסינגל באופן כללי מעגלי, כלומר יש אפשרות לרכב חזרה? אם כן מה האורך של כל המסלול?
ודבר אחרון, האם בקפיצות ובדרופים יש גם צ´יקן ליין?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|