טקסט הודעת פורום
3/5/2010 9:29:00 AM
עמית אורן
yeti 7
נושא:
yeti 7
תאריך:
3/5/2010 9:29:00 AM
מחבר/ת:
עמית אורן
יצא לך לרכב על ייטי 7?עד כמה שהבנתי יש בארץ רק זוג אחד בינתיים
חזרה לפורום