טקסט הודעת פורום
3/5/2010 9:32:00 AM
גיא בראל
ה"רומני"
נושא:
ה"רומני"
תאריך:
3/5/2010 9:32:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
הסינגל לא מעגלי אך אין בעיה לחזור לתחילתו,רכיבה של 10 דקות ברגוע.
בכל אלמנט יש שם צ´יקן ליין,הסר דאגה מליבך.
חזרה לפורום