נושא: רוכב מאומן יוציא יותר קלוריות תאריך: 3/6/2010 6:26:00 PM
מחבר/ת: נועם אולשינקה
רוכב בכושר גופני גבוה מסוגל להפיק יותר כוח ולכן לנצל יותר אנרגיה על כל קילוגרם שריר. באדם בכושר גופני גבוה צריכת החמצן המירבי שהיא המדד הטוב ביותר לכושר הגופני יותר גבוהה מה שאומר שהוא צורך יותר אנרגיה. לכן כשאתה בכושר גבוה יותר אתה מסוגל לעשות עבודה גדולה יותר ולשרוף יותר אנרגיה. זאת אחת הסיבות שלאנשים במשקל עודף וכושר גופני נמוך קשה מאוד להוריד משקל.
|