נושא: בהחלט יש דברים שאפשר לעשות תאריך: 3/7/2010 7:16:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מאניטו ממליצים על טיפול לפחות פעם בשנה. בעצם זה די פשוט - גם בולם אויר בנוי בצורה דומה. החלק המורכב הוא דוקא מנגנון השיכוך/שמן.
אני יכול לפרט לך כלים וחומרים, ואם אתה שואל אני מניח שיש לך את הקטע של לסובב ברגים ולהרכיב מנגנונים. סבבה. אבל אין תחליף לידע שלך עצמך. גם אני הייתי בן 15, והבעיה שלי היתה דוקא האנגלית הטכנית - כלומר כל השמות של החלקים, הכלים והתהליכים. לדעתי פשוט תתחיל לקרוא לפי הסדר. יש שם שרטוטים שיקלו על ההבנה, ואתה מוזמן לאסוף שאלות ולשלוח לי מדי פעם.
מהנסיון שלי זה משתלם בטווח הארוך - אתה לומד פעם אחת, ומאז אתה יודע (גם אנגלית וגם מכונאות) - ותאמין לי שלא מזיק לדעת מכונאות בשטח.
בהצלחה
|