טקסט הודעת פורום
3/7/2010 4:24:00 PM
איתי לוין
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
3/7/2010 4:24:00 PM
מחבר/ת:
איתי לוין
אני אנסה.. נראה מה אבא שלי יעזור לי בזה ואם אצטרך משהו אפנה אליך תודה!
חזרה לפורום