טקסט הודעת פורום
| 3/7/2010 9:21:00 PM |
|
נושא: לא זה לא זה תאריך: 3/7/2010 9:21:00 PM
מחבר/ת: ולדי שרו*****
אני לוחץ על הידית וזה משחרר ממש מהר כמו חדש.. בנסיעה אני לוחץ לעצור ואני מרגיש שאני אני עצא על שמן!! לא עוצר צריך ממש בכוח.. ניקיתי עם אצטון ואז ייבשתי... מה אני צריך לעשות (הרפידות בסדר גמור)
|
חזרה לפורום |
|
|