טקסט הודעת פורום
| 3/7/2010 9:30:00 PM |
|
נושא: תנסה את המאמר הבא תאריך: 3/7/2010 9:30:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
http://www.ofanaim.net/brakeclean.html
תיקון קטן למאמר - הם מזכירים שימוש באצטון, אני הייתי ממליץ על אלכוהול ע"מ שלא ישאיר שכבה לבנה על הרוטור.
בהצלחה :)
|
חזרה לפורום |
|
|