הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/8/2010 3:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  matan avi עם תוכן  תודה רבה על העזרה אבל יש לי שאלה נוספת..
נושא: תודה רבה על העזרה אבל יש לי שאלה נוספת.. תאריך: 3/8/2010 3:05:00 PM
מחבר/ת: matan avi

תודה רבה על העזרה... אבל יש משהו שאני לא מצליח להבין...
יש דגם של איירון הורס המאבריק 2.1 שעולה כ1800-1900 שקל וכמו שלי עולה כ1300 שקל ישנו הפרש של 500 שקל ומקבלים בולמי דיסק.. משהו פה לא מסתדר לי....
האם כדאי אולי לקנות אופניים חדשות אפילו יד שניה ב1500 שקל ככה ואני יקבל משהו שווה יותר??


חזרה לפורום