נושא: saracen Ariel 1 תאריך: 3/9/2010 11:20:00 AM
מחבר/ת: יואל א
אשמח לקבל חוות דעת על האופנים האלה. מציעים לי אותם חדשות מהחנות (משנתון קודם) ב- 4000-4500 ש"ח הרכיבים כפי "שהעתקתי" הם: שימנו דאור. משכך אחורי- SR Santor, מעביר אחורי- LX. משכך קדמי-Bomber.
אשמח גם לדעה על האופציה הזאת מול GT I-Drive 5 - 2 ב-5500 ש"ח (משומשות כמובן)
תודה
|