הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2010 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ראיתי בלוח...
נושא: ראיתי בלוח... תאריך: 3/10/2010 1:13:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

מגורה לואיס באט,כאחד שרכב עם כמה מערכות בלימה שונות זאת האהובה עליי ביותר.
טונה מודולציה וכח עצירה מעולה גם בבלימה ממושכת.


חזרה לפורום