טקסט הודעת פורום
3/10/2010 1:13:00 PM
גיא בראל
ראיתי בלוח...
נושא:
ראיתי בלוח...
תאריך:
3/10/2010 1:13:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
מגורה לואיס באט,כאחד שרכב עם כמה מערכות בלימה שונות זאת האהובה עליי ביותר.
טונה מודולציה וכח עצירה מעולה גם בבלימה ממושכת.
חזרה לפורום