הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2010 8:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  matan avi עם תוכן  נושא היד שניה בעייתי עצם זה שאני גר באילת.....
נושא: נושא היד שניה בעייתי עצם זה שאני גר באילת..... תאריך: 3/11/2010 8:14:00 AM
מחבר/ת: matan avi

בגלל שאני גר באילת אין פה הרבה אופניים יד שניה אם בכלל.. ולכן עדיף חדש....
מישהו יכול להמליץ לי על אופניים חדשות בתקציב הנ"ל?


חזרה לפורום