טקסט הודעת פורום
| 3/11/2010 8:14:00 AM |
|
נושא: נושא היד שניה בעייתי עצם זה שאני גר באילת..... תאריך: 3/11/2010 8:14:00 AM
מחבר/ת: matan avi
בגלל שאני גר באילת אין פה הרבה אופניים יד שניה אם בכלל.. ולכן עדיף חדש.... מישהו יכול להמליץ לי על אופניים חדשות בתקציב הנ"ל?
|
חזרה לפורום |
|
|