נושא: הסתכלת על דגמי haro? תאריך: 3/11/2010 3:18:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין
haro מאד זולים ולדעתי במחירים האלה נותנים את התמורה הכי טובה במיוחד כשהאופנים חדשות.. יש את סדרת הharo x שזה לאול מאונטיין ויש את סדרת הshift r שהם בעיקר לxc כמובן שבכל סדרה יש כמה דגמים.. אני מניח שאם תפרט פה איפה אתה הולך לרכב ובאיזה סוג שטח תקבל הצעות לאיזה סדרה לפנות...
|