טקסט הודעת פורום
| 3/13/2010 3:00:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על cannondale תאריך: 3/13/2010 3:00:00 PM
מחבר/ת: מוטי יפת
שלום לכולם אני רוכב מתחיל ורציתי חוות דעת על אופני cannondale והאם הטכנולוגיה שלהם עם הבולם היחיד מקדימה (בולם שמאלי) מומלץ. כי הרי רוב היצרנים עובדים עם בולם קידמי שעובר משני צידי הגלגל הקידמי. בתודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|