הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2010 5:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נטע סיני עם תוכן  LEFTY...
נושא: LEFTY... תאריך: 3/13/2010 5:31:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני

הי מוטי,

המשכך של קנונדייל שנמצא מצד שמאל (ולכן נקרא "LEFTY"), בא לענות על בעיית
עיוות הפיתול שנוצר במשככים ה"רגילים" - באלו המציאו את ציר 20mm ו 15mm החדש
בנסיון לפתרון.
בקנונדייל הבעיה אינה קיימת למעשה.

יש הרבה סוגי "לפטי" ועל כל אחד ניתן לחפש ולקרוא באינטרנט. תמיד ניתן לשים
משכך סטנדרטי בלי בעיה (כמו שקונונדייל עושים בעצמם לפעמים).

על איזה דגם אופניים ובאיזה משכך בדיוק מדובר...?

(חוצמיזה אין מה לפחד כלל - אם כל עמישראל נוסע בסובארו 1300DL - זה לא
אומר שהוא צודק... :rolleyes: )


חזרה לפורום