טקסט הודעת פורום
| 3/13/2010 8:24:00 PM |
|
נושא: עזרה בפירוק קראנק תאריך: 3/13/2010 8:24:00 PM
מחבר/ת: משה ..
שלום לכולם,
יש לי קראנק DYNA DRIVE- FSR , הקראנק שבא על ה mongoose otero comp 2007, אני שובר עליו תראש כבר שעתיים ,
איך מפרקים אותו???????????
תודה מראש על העזרה :night:
|
חזרה לפורום |
|
|