טקסט הודעת פורום
3/13/2010 10:38:00 PM
elad gabay
tbh רוכב על כאלה שנת 2009
נושא:
tbh רוכב על כאלה שנת 2009
תאריך:
3/13/2010 10:38:00 PM
מחבר/ת:
elad gabay
אופניים מצויינות, קצת כבדות אבל הם מיועדות לAM אגרסיבי\פרירייד...
אפשר לטפס איתם והם גם נותנות בראש בירידות.
חזרה לפורום