הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2010 8:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא נפגשתי עם הקראנק הספציפי, אבל
נושא: לא נפגשתי עם הקראנק הספציפי, אבל תאריך: 3/14/2010 8:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בהנחה שפירקת את הברגים שבבסיס הזרועות, והבעיה עכשו היא שהזרוע לא מתפרקת - אתה כנראה זקוק לחולץ קראנק. זה שבקישור הוא כלי מקצועי, ויכול להיות שניתן למצוא זולים יותר:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_55_81&products_id=449

אם אני טועה - תן תיאור יותר מדוייק של מה שעשית ומה הבעיה שאתה ניצב בפניה.

בהצלחה


חזרה לפורום