הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2010 12:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  חוות דעת על וונילה 2007
נושא: חוות דעת על וונילה 2007 תאריך: 3/14/2010 12:13:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

מישהו התנסה עם פוקס וונילה 140 מ"מ שנת 2007?
איך הוא לרכיבות AM שכוללות קפיצות של מטר-מטר וקצת?
וכמה הוא שווה כרגע כיד שנייה? פחות או יותר

תודה


חזרה לפורום