טקסט הודעת פורום
| 3/14/2010 12:13:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על וונילה 2007 תאריך: 3/14/2010 12:13:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
מישהו התנסה עם פוקס וונילה 140 מ"מ שנת 2007? איך הוא לרכיבות AM שכוללות קפיצות של מטר-מטר וקצת? וכמה הוא שווה כרגע כיד שנייה? פחות או יותר
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|