הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2010 3:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  michael kh עם תוכן  בולם ROCKSHOX DART2 מהלך קשה
נושא: בולם ROCKSHOX DART2 מהלך קשה תאריך: 3/14/2010 3:39:00 PM
מחבר/ת: michael kh

שלום רב,

יש לי בולם קידמי DART2 של ROCKSHOX
הוא נהיה ממש קשה .
אני בקושי מרגיש אותו בנסיעה אפילו אם אני פותח אותו עד הסוף....
מה אני אמור לעשות?
הציעו לי לעשות טיפול, החלפת שמן+רינגים?
מה עושים במיקרה כזה?



חזרה לפורום