נושא: בולם ROCKSHOX DART2 מהלך קשה תאריך: 3/14/2010 3:39:00 PM
מחבר/ת: michael kh
שלום רב,
יש לי בולם קידמי DART2 של ROCKSHOX הוא נהיה ממש קשה . אני בקושי מרגיש אותו בנסיעה אפילו אם אני פותח אותו עד הסוף.... מה אני אמור לעשות? הציעו לי לעשות טיפול, החלפת שמן+רינגים? מה עושים במיקרה כזה?
|