טקסט הודעת פורום
3/14/2010 6:02:00 PM
איתי H
בולם אחורי X-fusion
נושא:
בולם אחורי X-fusion
תאריך:
3/14/2010 6:02:00 PM
מחבר/ת:
איתי H
שלום,יש לי בולם
X-Fusion O2 RPV
אני לא ממש מצליח לנעול אותו,למישהו יש מושג איך עושים זאת?
תודה.
חזרה לפורום