טקסט הודעת פורום
| 3/15/2010 5:46:00 AM |
|
נושא: איבדתי אופניים תאריך: 3/15/2010 5:46:00 AM
מחבר/ת: אלי
איבדתי אופניים מסוג ספשלייז אינדורו אקספרט ביום חמישי 11/3/2010 בכביש 4 מצומת קדימה ל רעננה צפון. לא הצלחתי להעלות מודעה בעמוד המתאים. תודה מראש. אלי 0526747084
|
חזרה לפורום |
|
|