הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2010 7:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  במקרה כזה עושים טיפול
נושא: במקרה כזה עושים טיפול תאריך: 3/15/2010 7:58:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הבולם שלך פשוט במבנהו, וסביר להניח שבכל חנות אופניים ידעו לטפל בו. אתה גם יכול למסור אותו ישירות ליבואן, אם אתה ממש רוצה.

אפשר גם לטפל לבד - יש לי 4 בולמים, ואת כולם כבר פתחתי וטיפלתי. זה לא מסובך אם עושים את זה בסבלנות בפעם הראשונה.


חזרה לפורום