נושא: עוד שאלה בנושא..... תאריך: 3/15/2010 11:28:00 AM
מחבר/ת: michael kh
הייתי בשני חנויות באשדוד אחד הציע לי מחיר 140 על החלפת רינגים ושמן. ובחנות השניה 290 על אותה עבודה וציין שהחלקים מקוריים...
מה עלות טיפול שכזה? ויש הבדל בחלקים? ( שזה רכק גומיות ואני לא ודע אם יש כזה דבר מקורי...)
תודה לעונים
|