הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2010 11:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  michael kh עם תוכן  עוד שאלה בנושא.....
נושא: עוד שאלה בנושא..... תאריך: 3/15/2010 11:28:00 AM
מחבר/ת: michael kh

הייתי בשני חנויות באשדוד אחד הציע לי מחיר 140 על החלפת רינגים ושמן.
ובחנות השניה 290 על אותה עבודה וציין שהחלקים מקוריים...

מה עלות טיפול שכזה?
ויש הבדל בחלקים? ( שזה רכק גומיות ואני לא ודע אם יש כזה דבר מקורי...)

תודה לעונים


חזרה לפורום