הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2010 1:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סטוארט עם תוכן  מחפש צמיגים
נושא: מחפש צמיגים תאריך: 3/15/2010 1:06:00 PM
מחבר/ת: סטוארט

אני רוכב בכיף על Motobecane משנות ה80. יש לי "פונצ´ר" בגלגל אחורי ואינני מצליח למצוא לא צמיג פנימי ולא צמיג חיצוני במידה 27x11/4 חיצוני ו27x1 7/8 פנימי. אני גר בגוש עציון והחנויות שבקרתי אצלן (כמו "פדלים") אומרים שפשוט אין להשיג צמיגים דקים בארץ. האם מישהו יכול לעזור? תודה.


חזרה לפורום