הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2010 4:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Amir Yogev עם תוכן  שלוב אמוני אופני הרים וריצה
נושא: שלוב אמוני אופני הרים וריצה תאריך: 3/15/2010 4:32:00 PM
מחבר/ת: Amir Yogev

שלום רב,
אני מתאמן באופן חובבני בריצה מזה זמן מה. בנוסף הייתי זמן רב רוכב אופני הרים של "יום שישי עם כמה חברים" . לאחרונה החלטתי להתאמן יותר ברצינות באופניים. האם מישהו יודע אם אפשר ונכון לעשות שילוב כזה או לבחור רק ענף אחד להתמקד בו. המטרה היא להתחרות כחובב ב 2 הענפים. האם יש ערך מוסף בכ 2 אימוני ריצה בשבוע בנוסף לכמה אימוני רכיבה.
תודה.


חזרה לפורום