הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2010 6:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למה נדמה לך שהוא אמור להינעל?
נושא: למה נדמה לך שהוא אמור להינעל? תאריך: 3/15/2010 6:55:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

היצרן לא חושב ככה...

http://www.x-fusion-shox.com/shocks/o2/prodid/6

ערב טוב


חזרה לפורום