טקסט הודעת פורום
3/15/2010 6:55:00 PM
איתן ברמן
למה נדמה לך שהוא אמור להינעל?
נושא:
למה נדמה לך שהוא אמור להינעל?
תאריך:
3/15/2010 6:55:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
היצרן לא חושב ככה...
http://www.x-fusion-shox.com/shocks/o2/prodid/6
ערב טוב
חזרה לפורום