טקסט הודעת פורום
| 3/15/2010 7:13:00 PM |
|
נושא: קניה בחו"ל מכס ומעמ תאריך: 3/15/2010 7:13:00 PM
מחבר/ת: אמיר שמר
שלום אני רוצה לקנות ציוד בחו"ל באתר של crc אני רוצה קסדה מגינים ועוד כמה דברים קטנים רציתי לדעת האם יש צורך לשלם מע"מ או מכס אם יש מישהו שקנה ואני יכול לקבל את המייל שלו אני אשמח תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|