הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2010 7:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר שמר עם תוכן  קניה בחו"ל מכס ומעמ
נושא: קניה בחו"ל מכס ומעמ תאריך: 3/15/2010 7:13:00 PM
מחבר/ת: אמיר שמר

שלום
אני רוצה לקנות ציוד בחו"ל באתר של crc
אני רוצה קסדה מגינים ועוד כמה דברים קטנים
רציתי לדעת האם יש צורך לשלם מע"מ או מכס
אם יש מישהו שקנה ואני יכול לקבל את המייל שלו אני אשמח
תודה רבה



חזרה לפורום