נושא: לא יודע כמה נהוג לקחת, אבל... תאריך: 3/15/2010 8:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מחיר שמן סינטטי איכותי ביותר הוא פחות מ-10ש"ח בשביל מי שקונה ק"ג - בטח עוד יותר זול למי שקונה כמויות. מחיר של סט אטמי אנדורו (מעולים!) למזלגות רוקשוקס (כולל אטמים חיצוניים וטבעות פנימיות) הוא בסביבות 120ש"ח. רק הטבעות הפנימיות לבדן יעלו לך כ-80ש"ח (אבל עדיף להשקיע גם באטמים).
מן הסתם הם לא משתמשים באטמי אנדורו (אלא אם כן תבקש במפורש). מחיר העבודה הוא שאלה בפני עצמה - אין לי מושג איך להעריך את זה.
אני יודע שלא עזרתי הרבה, אבל נראה לי שמחיר גבוה פי 2 ויותר מעורר תהיה, וצריך לבדוק - האם האחד יקרן, או שהשני מאוד לא מקצועי. נסה לקבל הצעת מחיר מהיבואן. גם אם לא תרוץ עד אליו בשביל הטיפול, יהיה לך מושג לגבי מחיר הגיוני לעבודה, ואולי תדע לענות על השאלה ששאלתי למעלה.
ערב טוב
|