טקסט הודעת פורום
| 3/15/2010 8:34:00 PM |
|
נושא: שינוי תצוגת גרף הרכיבה תאריך: 3/15/2010 8:34:00 PM
מחבר/ת: אייל
שלום . יש לי שעון דופק של פולר והשאלה שלי היא איך אני משתנה את התצוגה כך ש: בציר X יופיע המרחק במקום הזמן . ציר Y סבבה מבחינתי , מופיע הדופק והגובה . נ.ב : מדובר בתוכנה שמצורפת לשעון ( POLAR PRO 5 )
|
חזרה לפורום |
|
|