נושא: רוכבים אשי 2010 תאריך: 3/15/2010 8:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כמו בכל שנה יוצאת הרכיבה לזכר אשי נוביק שנפל במלחמת לבנון השניה.
למי שעוד לא היה - המסלול מדהים (נותן משמעות חזקה למושג אולמאונטיין), האירגון ללא תחרות, ויש כניסה חופשית לחוף גולן למשפחות הרוכבים (הפעם לא יהיו קיטורים על יציאה לרכיבה והזנחת המשפחה מאחור...). יש גם הקפצות אל תחילת המסלול לפני הרכיבה, ולמי שהשאיר את רכבו למעלה - גם אחרי הרכיבה.
אני הייתי שם בפעמים הקודמות, ולא מתכוון להפסיד את מיטב הגולן גם השנה.
מומלץ להירשם מראש, כדי להבטיח כניסה לחוף. אתרמ ההנצחה "בדרכם": http://www.bedarkam.org.il/site/content/view/81/24/lang,he/
הטיול בגרופי: http://www.groopy.co.il/tripinfo.aspx?tid=26404
להתראות לכולם
|