הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2010 1:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  על ציוד אופניים אין מכס
נושא: על ציוד אופניים אין מכס תאריך: 3/16/2010 1:44:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar

אבל יש מע"מ 16% + עמלות שחרור ממכס ועמלות רישום (סה"כ 120-150 ש"ח, מעבר למע"מ).
קניתי לא מעט ציוד בCRC וב- EBAY, אם יש שאלות ספציפיות - תרגיש חופשי לפנות בהודעה פרטית :)


חזרה לפורום