טקסט הודעת פורום
| 3/16/2010 1:44:00 PM |
|
נושא: על ציוד אופניים אין מכס תאריך: 3/16/2010 1:44:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
אבל יש מע"מ 16% + עמלות שחרור ממכס ועמלות רישום (סה"כ 120-150 ש"ח, מעבר למע"מ). קניתי לא מעט ציוד בCRC וב- EBAY, אם יש שאלות ספציפיות - תרגיש חופשי לפנות בהודעה פרטית :)
|
חזרה לפורום |
|
|