הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2010 3:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  היה לי בולם כזה עם בעיה דומה
נושא: היה לי בולם כזה עם בעיה דומה תאריך: 3/16/2010 3:34:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

האמת שבמחיר הזה של 200-300 עדיף לקנות מזלג עובד וטוב ביד שנייה...
הבולם עצמו ברמת מכניקה הוא פשוט מאוד. יש בו קפיץ. והקפיץ משומן.
אם תוכל לפתוח אותו ולשמן אז עשית 60 אחוז מהעבודה.
ואני חוזר להתחלה. הבולם הזה לא משהו בכלל. עדיף להשתדרג למשהו איכותי יותר


חזרה לפורום