טקסט הודעת פורום
3/16/2010 9:15:00 PM
alon
אולי תציע מחיר אני יחשוב על זה...
נושא:
אולי תציע מחיר אני יחשוב על זה...
תאריך:
3/16/2010 9:15:00 PM
מחבר/ת:
alon
תציע מחיר אני לא יכול לחשוב על מחיר...
ואולי תישלח לי יותר פירוט.
חזרה לפורום