טקסט הודעת פורום
| 3/16/2010 10:31:00 PM |
|
נושא: saris תאריך: 3/16/2010 10:31:00 PM
מחבר/ת: Nadav Karpenkop
אין כמעט אף רכב שהסאריז לא מתאים לו, מלבד סיטרון C5 שפשוט אף מנשא לא מתאים לו. אגב אני ממליץ בחום על saris bones RS ,פשוט לא צריך להתעסק עם כל הרצועות יושב בלי לזוז והאופנים רחוקים מהרכב.
|
חזרה לפורום |
|
|