הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2010 10:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל ניר עם תוכן  מנשא SARIS
נושא: מנשא SARIS תאריך: 3/16/2010 10:47:00 PM
מחבר/ת: איל ניר

לי יש את ה SARIS BONES 3, אין מה להתלבט לגביו מנשא פצצה שווה כל שקל,אל תתפשר על אחר !!! לא תהיה לו בעיה להתכוונן למאזדה שלך
תהנה


חזרה לפורום