טקסט הודעת פורום
3/16/2010 10:47:00 PM
איל ניר
מנשא SARIS
נושא:
מנשא SARIS
תאריך:
3/16/2010 10:47:00 PM
מחבר/ת:
איל ניר
לי יש את ה SARIS BONES 3, אין מה להתלבט לגביו מנשא פצצה שווה כל שקל,אל תתפשר על אחר !!! לא תהיה לו בעיה להתכוונן למאזדה שלך
תהנה
חזרה לפורום