טקסט הודעת פורום
3/18/2010 6:29:00 PM
אסף .
אני רוצה לשיכוך מלא....
נושא:
אני רוצה לשיכוך מלא....
תאריך:
3/18/2010 6:29:00 PM
מחבר/ת:
אסף .
רק בגלל זה אני מחליף,
סה"כ אחלה של אופניים,אני מאוד מרוצה מהם, שלדה חזקה מאוד ,אופניים קלילות.
חזרה לפורום