טקסט הודעת פורום
3/19/2010 7:47:00 AM
gil sitruk
נורקו שור
נושא:
נורקו שור
תאריך:
3/19/2010 7:47:00 AM
מחבר/ת:
gil sitruk
אני רוצה חוות דעת norco sohre אני רוכב אגרסיבי ונראה לי שהאופניים האלו הם הדבר בשבילי
חזרה לפורום