נושא: שימו לב פציעה עקב תייל דוקרני שהונח על סינגל במשגב תאריך: 3/19/2010 10:42:00 AM
מחבר/ת: אלעד שלו
שלום לכולם, זוהי הודעה השפורסמה בפורום תפןז לפני מספר ימים. אני מפרסם את זה בכל הפורמים כדי לנסות ולמנוע פגיעות נוספות. אני נפגעתי בראש אבל יכל להיות הרבה יותר גרוע אם התייל היה פוגע בצוואר...
אתמול רכבתי ביער משגב צפונית לישוב עצמון, על סינגל שנקרא אינטיליגנטים, על פי המסלול המעגלי בקישור זה: http://www.bikezone.co.il/%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%92%D7%91.html
בסוף הירידה של הסינגל היתה מדרגת אבן שמובילה לעלייה, לקחתי תנופה חזקה כדי לעלות את העליה,
מבלי שראיתי תייל דוקרני יש נפרש בין שני בזנטים ישנים שהיו כנראה גדר בעבר. התייל היה בגובה מטר וחצי בערך.. התייל נתקע לי באף, וגרם לי לשבר באף ופצע עמוק. מרוב עוצמת המכה התייל החלוד נקרע !! היה דם וכל מיני דברים כאלה. הייתי עם חבר וביחד בקושי המשכנו לרכוב כלפי מטה עד שהגענו לכביש ומשם לרמב"ם שם תפרו את הפצעים וקיבוע את האף שיצא לגמרי מהמקום.
אני כותב את זה פה, כי יש יסוד סביר להניח שהתייל הדוקרני נקשר שם במטרת זדון לפגוע ברוכבים. זה ממש על הסינגל עצמו בנקודה הכי מהירה שלו.. למרות שהפנים שלי נראות עכשיו ממש רע , וחבל הם היו יפות... הייתי יכול להיות עכשיו בעולם אחר אם התייל היה פוגע בצוואר. הבדל של כמה סנטימטרים...
רציתי לדעת אם מישהו שמע על מקרים כאלה ביער שגב או במקום אחר?
|