טקסט הודעת פורום
| 3/19/2010 9:06:00 PM |
|
נושא: בקשר לאופניים תאריך: 3/19/2010 9:06:00 PM
מחבר/ת: alon perry
הי , אחי אני חייב אותם יש מצב אתה יכול להוריד את המחיר ל-3200 אני יוכל ליקנות אותם גם במחיר העכשוי אבל יכול להיות שאני יתעקב אני מבקש שתישמור אותם אני כימעט100% כי אני לא יודע אם אני יוכל לימכור את האופניים שלי!
|
חזרה לפורום |
|
|