נושא: קצת לבוש הגנה... תאריך: 3/19/2010 10:07:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין
בזמן האחרון התחלתי קצת לקפוץ ולהתפרע יותר בשטח ואני ממש מפחד מנפילה.. אני רוצה לרכוש מגנים למרפקים ולברכיים, השאלה אם לקנות מגן על כל הרגל ועל כל היד או רק על המרפק והברך... בקרוב מאד אבא שלי טס לארה"ב כך שגם אוכל להביא משם ואשמח לדעת מאיזה אתר מומלץ להזמין ואם אוכל להזמין למלון שלו וכך לא אצטרך לשלם עלויות מטורפות של משלוח.. הטווח מחירים לכל הקנייה זה 150 דולר ככה ואם יקר מידי אז אפשר לוותר על המגיני ברכיים..
|