הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2010 10:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב אזולאי עם תוכן  צמיגים..
נושא: צמיגים.. תאריך: 3/20/2010 10:27:00 AM
מחבר/ת: יריב אזולאי

שלום חברה

מתי בדיוק צריך להחלחיף צמיג? שני הצמיגים שלי דיי חדשים ומכאן הדילמה שלי.

הבעיה היא שאתמול אחרי הרכיבה, היה לי פנצ´ר בקדמי, וסדרתי אותו, שעה אחר כך היה גם באחורי, התמקדתי בצמיגים וראיתי נקודות שחיקה לא גדולות. מה שכן, "השערות היו קצת בחוץ.

מה אתם אומרים להחליף או לא? ושוב אני מזכיר הצמידים בני עוד מעט שנה.


חזרה לפורום