נושא: מעבר מבלמי דיסק מכני להידראולי תאריך: 3/21/2010 3:13:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
שלום לכולם!!
זהו לאחר כשנתיים שאני רוכב החלטתי לעבור מבלם מכני להידראולי.
כרגע מורכב לי מערכת בלימה של שימנו דיסק מכני רוטור סטנדרתי 160 מ"מ.
יש אפשרות להרכיב רק ידיות בלם+קליפרים הידראולים על הרוטורים הקיימים??
בנוסף התקציב שלי דל לכן אני אקנה יד שניה, יש למישהו טיפים לקניה חכמה?? (ראיתי באתר שמישהו מוכר רק ידיות+קליפרים מסוג הייז-9 ב300 ש"ח מה אתם אומרים??)
בתודה מראש :) :) :)
|