טקסט הודעת פורום
| 3/21/2010 5:54:00 AM |
|
נושא: חוט תייל זהירות! תאריך: 3/21/2010 5:54:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp
שלום, אתמול 21/3/10 רכבתי ביער קרית אתא. לקראת סוף היער היה חוט תייל שהתקינו בגובה נמוך. החוט לא אמור למנוע מבקר לעבור או משהו כזה.
ראו הוזהרתם!
http://www.youtube.com/user/elicohen721#p/a/u/0/UcSgZWtPsjA
|
חזרה לפורום |
|
|