נושא: בהצלחה תאריך: 3/21/2010 8:45:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
:) באמת ש300 שח זה לא הרבה בשביל מערכת קומפלט- אבל חשוב שתהיה במצב טיפ-טופ. כי על טיפול בלידינג לבד יעלה לך 120-150 שח. שלא לדבר על החלפת צינורות שזה עסק יקר.
לגביי הרוטורים. בד"כ לא תהיה בעיה להשתמש בהם לבלם אחר. אבל תצטרך להשקיע זמן בכיוונים. אוליי להרחיק טיפה את המתאם - ובעיקר למצוא את נקודת הרפידות האופטימלית.
אני אישית פחות ממליץ על הייז 9 מנסיון, בגלל מספר גורמים. הטיפול שלו קצת בעייתי (לבד). אפשרויות הכיוון של המערכת דיי מוגבלים
כאמור המחיר דווקא מצויין\
לעומת זאת הבלמים של שימנו אמינים וקלים יותר לטיפול הביתי... ובד"כ יותר יקרים.
בהצלחה
|