טקסט הודעת פורום
| 3/21/2010 8:48:00 AM |
|
נושא: קשה ככה להחליט בשבילך... תאריך: 3/21/2010 8:48:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
אוליי תשלח לפחות שתי תמונות תקריב? שנראה שחיקה? יכול להיות גם שאצלך הם שנה ולפני כן הם שכבו בחנות שנתיים... מה שהופך אותם ליבשים וחסרי אחיזה בנוסף לבעיית החדירה הקלה.
|
חזרה לפורום |
|
|