נושא: בעיה בקסטה תאריך: 3/21/2010 2:02:00 PM
מחבר/ת: michael *****
שלום. בזמן האחרון הופיע אצלי בעיה מעצבנת (ודי מסוכנת) באופנים. לפעמים בזמן שאני רוכב בהילוך "קשה" יש מין פריילוף בסיבוב הפדלים שגורם לאיבוד התנגדות בפדלים ויכול לגרום לנפילה (בעיקר בעליה)
הבעיה באה לדעתי מהקסטה, הורדתי את הגלגל וסובבתי את הקסטה ולפעמים הקסטה לא "נתפסת" על הגלגל וזה גורם לפריילוף.
השאלה שלי היא האם אפשר לטפל בבעיה זאת בבית (אם כן יש מדריך?)
מקווה שהבנתם, מיכאל
|