טקסט הודעת פורום
| 3/21/2010 2:11:00 PM |
|
נושא: תלוי... תאריך: 3/21/2010 2:11:00 PM
מחבר/ת: אייל טפיירו
אם אתה מחפש מגינים יותר לתחום הקרוס קאנטרי ההיצי ממצלי על sixsixone evo...הוא מגן ברך בלבד...אבל נוח במיוחד ויש דגמים יותר אגרסיביים כמו ה sixsixone race...
|
חזרה לפורום |
|
|